Infographic اگر شما یک بازاریاب اینترنتی هستید، احتمالا متوجه شدید که infographics در دنیای بازاریابی بسیار موثر است و یکی از بهترین روش ها برای فروش یک محصول است.

گرافیک اطلاعات یا infographics تصویری گرافیکی از اطلاعات، داده ها یا دانش به منظور ارائه اطلاعات پیچیده و ساده سازی این مقادیر با سرعت و وضوح بهتر است. infographic از توانایی سیستم بینایی انسان برای دیدن اطلاعات به صورت یکجا و مفید به جای استفاده از متن های طولانی استفاده می کند.

Infographicها تقریبا در هر محیط عمومی فراوان هستند.

Infographic شامل نمودار نوارd، نمودار پایه hd، هیستوگرام، نمودار خط، نمودار درخت، نقشه ذهن، نمودار گانت و نمودارهای شبکه است. چنین ابزارهایی اغلب اجزای نرم افزار هوش تجاری هستند. با افزایش میزان داده های جمع آوری شده در سازمانی و جاهای دیگر، infographic بیشتر و بیشتر استفاده می شود تا به مردم در درک اطلاعات موجود در آن داده ها کمک کند.

شاید فکر کنید که اینفوگرافی یک ابیزار جدید به حساب می آید ولی باید بدانید که از اینفوگرافی قبل از اینکه انسان ها بتوانند بنویسند به عنوان وسیله ای برای انتشار اطلاعات هم مورد استفاده قرار میگرفته است، نقشه های غار احتمالا اولین نمونه شناخته شده از infographicها است.

Infographic که به خوبی طراحی شده می تواند به شما در ساده سازی یک موضوع پیچیده کمک کند یا یک موضوع خسته کننده را به یک تجربه جذاب تبدیل کند. اضافه کردن محتوای تعاملی مانند infographic به وب سایت شما می‌تواند یکی از موثرترین راهکارها در بازاریابی دیجیتال باشد. یک infographic باید از نظر بصری جذاب باشد و در کنار مطالب و موضوعات جذاب در تولید محتوا برای ارسال در وب سایت و کانال های اجتماعی می تواند کمک به سازایی داشته باشد.

نرم افزار حسابداری

اگر چه اینفوگرافیک اخیرا محبوبیت گسترده ای در اینترنت به دست آورده است، اما از قرن 17 میلادی موجود بوده است.

Infographics چاپ شده در قرن بیست و یکم، به ویژه با استفاده روز افزون در رومه ها، محبوبیت زیادی یافته است.

چرا Infographics محبوب است؟

انسان ها محتوای بصری را سریع تر از محتوای نوشته شده پردازش می کنند. بر اساس تحقیقات، مغز ما داده های تصویری را حدود 60000 بار سریع تر از متن پردازش می کند. این بدان معنی است که همه ما گرافیک را خیلی بهتر از متن درک می‌کنیم.

اینفوگرافیک می تواند ایستا به این صورت که  تمام داده ها و اطلاعات به همراه شکل های گرافیکی در یک تصویر در معرض دید کاربران قرار می گیرد یا پویا که غالبا به صورت متحرک و انیمیشن هستند و به صورت فایل GIF نمایش داده می شوند، باشند همچنین نوع دیگری از اینفوگرافیک وجود دارد که در آن بر اساس انتخاب و اطلاعاتی که از کاربر  گرفته می شود ایجاد می شوند و در اپلیکیشن ها یا وب سایت ها قابل استفاده است.

اگر اینفوگرافیک را برای مباحث تبلیغات و بازاریابی مجموعه خود مورد استفاده قرار می دهید باید ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که سناریوی خوبی برای عکس خود طراحی نمایید و بر اساس آن طراحی خود را انجام دهید.

 


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها