تمامی فعالیت‌های بازاریابی که از یک دستگاه الکترونیکی یا اینترنت استفاده شود، بازاریابی اینترنتی نامیده می‌شود. شرکت‌ها از کانال‌های ارتباطی، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و وب‌سایت‌های خود برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده استفاده می‌کنند.
بازاریابی به منظور ارتباط با مخاطبین باید در مکان و زمان مناسبی صورت بگیرد. بدان معنی است که شما باید تبلیغات محصولات خود را در جایی که افراد در حال گذراندن زمان هستند انجام دهید که امروزه اینترنت جای مناسبی برای تبلیغات می‌باشد.
دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک راه بسیار موثر برای جذب مشتری در اینترنت است.
چگونه بازاریابی اینترنتی را تعریف می کنید؟
بازاریابی دیجیتال استفاده از تاکتیک‌های متعدد دیجیتال و کانال‌ها برای ارتباط با مشتریان به صورت آنلاین تعریف می‌شود.
بهترین بازاریابان اینترنتی تصویر واضحی از از اهداف کلیدی خود و چگونگی انجام هر کمپین بازاریابی دیجیتال دارند که بسته به اهداف استراتژی بازاریابی خود، می‌توانند از طریق کانال‌های رایگان و پولی برای ایجاد کمپین‌ها استفاده کنند.
در اینجا یک توضیح اجمالی از برخی از رایج‌ترین روش‌های بازاریابی دیجیتال و کانال‌های مربوط به هر یک داده می‌شود.
بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
بهینه سازی وب‌سایت شما برای رتبه‌بندی بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو بهترین دیده شدن وبسایت شما است.
از دید بازاریابی اینترنتی، سئو» به چگونگی کار کردن موتورهای جستجو و اینکه کاربران چه چیزی جستجو می‌کنند و همین‌طور کلمات کلیدی تایپ شده و اینکه کدام یک از موتورهای جستجو توسط مخاطبان مورد توجه قرار می‌گیرد را مورد بررسی قرار می‌دهد. کانال هایی که از SEO استفاده می‌کنند عبارتند از:
وبسایت‌ها
وبلاگ‌ها
Infographics (تصویری بصری از اطلاعات و داده‌ها که برای ارائه اطلاعات به سرعت و به روشنی ارائه می‌شوند)
بازاریابی محتوا
این اصطلاح، ایجاد و ارتقاء دارایی‌های محتوا به منظور ایجاد آگاهی از نام تجاری، رشد ترافیک، تولید مشتریان است. کانال‌هایی که می‌توانند در استراتژی بازاریابی محتوا نقش داشته باشند عبارتند از:
پست‌های وبلاگ
کتاب‌ها و رومه‌ها
Infographics
بروشورها و کتاب‌های آنلاین
بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی
این نوع بازاریابی آگاهی درباره برند و محتوای شما را افزایش می‌دهد و منجر به رونق کسب و کار شما می‌شود. کانال‌هایی که می‌توانید در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید عبارتند از:
فیس بوک
توییتر
اینستاگرام
LinkedIn
نمایش مشخصات عمومی
Snapchat
Pinterest
+ Google
پرداخت برای هر کلیک (PPC)
PPC یک روش برای افزایش ترافیک وب سایت شما است که یکی از رایج‌ترین انواع PPC، Google AdWords است که به شما این امکان را می‌دهد که برای قرار دادن وبسایت شما در مکان‌هایی که تعیین می‌کنید هزینه‌ای را بعنوان شارژ پرداخت نمایید که "به ازای هر کلیک" بر روی لینک‌ها هزینه‌ای از شارژ شما کم می شود.
بازاریابی وابسته
این یک نوع تبلیغات مبتنی بر عملکرد است که در آن شما برای تبلیغ محصولات یا خدمات دیگران در وبسایت خود کمیسیون دریافت می کنید.
بازاریابی ایمیلی
شرکت‌ها از بازاریابی ایمیل به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده می کنند. ایمیل اغلب برای تبلیغ محتوا، تخفیف‌ها و رویدادها، و همچنین به منظور هدایت افراد به وبسایت کسب‌و‌کار استفاده می‌شود. انواع ایمیلهایی که ممکن است در یک کمپین بازاریابی ایمیل ارسال کنید عبارتند از:
خبرنامه اشتراک وبلاگ
ایمیل‌های مورد علاقه مشتری
نکات مهم برای پرورش مشتری
با دیجیتال مارکتینگ شما می‌توانید به راحتی برای کسب و کار خود مشتری ایجاد کنید و به کسب و کار خود رونق دهید.
با امکان ارسال پیامک در

نرم افزار حسابداری حسابگر به منظور جلب رضایت مشتریان می‌توان مانده حساب‌ و دیگر جزییات مربوط به حساب آن‌ها را از طریق پیامک ارسال نمایید.



مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها